Summer Story by ShinyBox - start sprzedaży lipcowej edycji!

Każde wakacje mają swoją wyjątkową historię. Lipcowe pudełko Summer Story by ShinyBox sprawi, że Twoje wakacyjne przeżycia będą jeszcze pełniejsze, barwniejsze, intensywniejsze. Lipcowe pudełko ShinyBox stanie się nieodłącznym kompanem Twojego wypoczynku, przyniesie Ci beztroskie chwile odprężenia i pozwoli oderwać się od codzienności.


Dla wszystkich moich Czytelniczek mam wakacyjny kod zniżkowy 10% RABATU na zakup najnowszego pudełka ShinyBox na hasło: ATINA10 
Lipcową edycję ShinyBox już dziś można zamówić na: http://bit.ly/1ohOOdN
Ciekawe jesteście co tym razem przygotowała dla Nas ekipa z ShinyBox'a?

Komentarze

  1. Zamówiłabym, ale obawiam się że znoooowu jakiś dezodorant lub spray na komary będzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, myślę, że drugiego spray'u na komary nie dadzą, ale dezodorant kto wie ;d swoją droga to mi akurat spray na komary się przyda, co roku jeżdżę pod namioty i wtedy bez takiej ochrony nie da się usiedzieć, to samo na działce przy grillu. Między 20 a 22 jest masakra!

      Usuń
  2. już obciążyli mi kartę za lipcowe pudełko, mam nadzieje, że nie będę znowu pisała posta o antyperspirantach:-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. posiadasz pewnie subskrypcje albo pakiet;)
      ja ciesze się, że poznałam dezodorant Rexony ten w sztyfcie. sama pewnie bym się na niego nie skusiła, ale zgodzę się, że ostatnio za dużo było tych antyperspirantów;/

      Usuń
  3. Nie jestem przekonana do tych pudełeczek, wolę świadomie wybrać kosmetyki, ewentualnie pod wpływem szału zakupowego, bo czasem zawartość nie zachwyca i wolę mieć żal do siebie^^ Choć nie ukrywam, że ta ekscytacja z otwierania i obczajania co się w nim znajduje i mnie kusi :D Taka kobieca, dwoista natura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, coś czuję, że kiedyś się jednak skusisz chociaż na jedno pudełko ;d

      Usuń
  4. Ostatnie pudełko tak mnie zachwyciło, że az boję się co będzie tym razem. Czy shiny utrzyma poziom? A może będzie sinusoida i teraz dostaniemy same buble? Mam nadzieję, że nie włożą kolejnego antyperspirantu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje czerwcowe pudełko jeszcze na mnie czeka, ale oczywiście już podejrzałam na blogach czego mogę się spodziewać;d nawet próbki mnie cieszą, bo jestem bardzo ciekawa kremów Sylveco. już kilka razy miałam je nawet kliknąć. teraz będę mogła spokojnie sobie sprawdzić, który krem najlepiej pasuje mojej cerze.

      Usuń
  5. Did you know you can shorten your long links with BCVC and get money for every visit to your short links.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty