Ziaja Jaśminowa Krem pod oczy i esencja przeciwzmarszczkowa +50

Niech Was nie wystraszy wysoki przedział wiekowy +50, który moim zdaniem nie ma żadnego znaczenia. Jeśli skóra zaczyna potrzebować wygładzenia, to spokojnie możemy go szukać w każdym przedziale wiekowym. Ziaja Jaśminowa choć przeznaczona jest dla dojrzałych kobiet, wcale nie jest taka bardzo przeciwzmarszczkowa, ale o tym przeczytacie w dalszej częsci notki:)


Zacznę od kosmetyku, który mnie bardziej zawiódł czyli Jaśmin w kremie przeciw zmarszczkom pod oczy i na powieki. Czytałam o nim wiele pochlebnych opinii, ale niestety u mnie się on nie sprawdził. Podchodziłam do niego kilka razy, bo myślałam, że może moja cera ma gorszy dzień i dlatego efekt jest taki słaby. Każda kolejna aplikacja umacniała mnie w przekonaniu, że czegoś tu mi brakuje, że coś jest nie tak. Skóra pod oczami owszem była napięta, ale tylko przez chwile, maksymalnie 40 minut od nałożenia kremu. Później wracała do swojego pierwotnego stanu, a ja potrzebuje długotrwałego nawilżenia.


Obietnice producenta:
Ekskluzywna emulsja wygładzająca pod oczy i na powieki do pielęgnacji skóry po 50 roku życia. Autentycznie odpowiada na naturalne wymagania każdego rodzaju skóry dojrzałej. Kompensuje utratę kolagenu, fizjolipidów i kwasu hialuronowego. Zawiera fitoestrogen – genisteinę – izoflawon o aktywności hormono-podobnej, calcium – główny czynnik regenerujący epidermę oraz kompleks substancji tonujących, które korygują cienie i nadają skórze zdrowy odcień.
  • emulsja nawilżająca
  • bogata konsystencja
  • bez zapachu
Muszę zaznaczyć, że od jakiegoś czasu moja skóra pod oczami jest bardzo wymagająca, więc możliwe, że przy mniejszych potrzebach ten krem sprawdzi się lepiej. Tyle, że krem z oznaczeniem 50+ w moim przekonaniu powinien jednak lepiej działać na skórę trzydziestolatki. 


Po za tym krem mieści się wygodnej tubce, nadaje się pod makijaż i jest tani (11zł/15ml). Jeśli nie macie dużych potrzeb możecie go wypróbować, tym bardziej, że są dziewczyny które ten krem sobie chwalą, wiec może to jakiś mój odosobniony przypadek. 


Jaśmin w esencji przeciw zmarszczkom na dzień i na noc na twarz i na szyję bardziej przypadł mi do gustu. Nie powiem, żeby dawał efekt wow, ale jest całkiem przyjemny w użyciu. Skóra jest nawilżona i lekko wygładzona. Esencja nie zapycha porów, nie podrażnia i ma podobne opakowanie do kremu z tej serii, tyle, że jest ono większe (30ml/11,70zł). Ja używam jej co drugi/trzeci dzień na noc. Zdarzyło mi się użyć jej raz na dzień i wszystko było w porządku, może jedynie trochę szybciej cera zaczęła mi się błyszczeć.


Obietnice producenta:
Ekskluzywna emulsja na dzień lub/i na noc do pielęgnacji skóry po 50 roku życia o skoncentrowanej aktywności przeciwzmarszczkowej. Autentycznie odpowiada na naturalne wymagania każdego rodzaju skóry dojrzałej. Kompensuje utratę kolagenu, fizjolipidów i kwasu hialuronowego. Zawiera fitoestrogen – genisteinę – izoflawon o aktywności hormono-podobnej, calcium – główny czynnik regenerujący epidermę oraz kompleks rozświetlający, który poprawia koloryt skóry.

Emulsja dosyć intensywnie pachnie. Mi zapach ten odpowiada, ale myślę, że dla niektórych może on być męczący. 


Jak widzicie na zdjęciu powyżej krem pod oczy ma dosyć ciemny kolor. Ja nie odnotowałam zmiany w odcieniu skóry po aplikacji.


 Ciekawa jetem jak u Was spisują się te kremy? Macie podobne odczucia?

Komentarze

  1. Nie miałam tych kremików chyba nie są dla mnie. Ale ja firmę ziaja bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też Ziaje lubię:) ale nie zawsze wszystko mi pasuje;/

      Usuń
  2. ja sie w sumie nigdy nie zastanawialam nad kremami przeciwzmarszczkowymi. Ogolnie malo kremow uzywam... chyba czas to zmienic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie!;) nawet jeśli Twoja cera bez kremu wygląda ok ,to warto uzwać chociaż jakiegoś nawilżającego mazidła, żeby ta cera na dłużej pozostała ładna;)

      Usuń
  3. Też się naczytałam pozytywów na temat kremu pod oczy i miałam na niego ochotę ale nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez potrzebuję pod oczy czegoś konkretniejszego, więc nie zdecyduję sie na ten

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tych produktów, ale Ziaje lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypróbuję :-) Ja też nie zwracam uwagi na te oznaczenia wiekowe na kosmetykach, liczy się potrzeba :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ten krem pod oczy polubiłam, nakładałam zawsze grubą warstwę na noc i spisywał się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nawet grube warstwy nie pomagały;/ ale dobrze, że u Ciebie dawał fajne rezultaty;)

      Usuń
  8. ten krem pod oczy mnie zaciekawił. usze w końcu zainwestować w jakiś dobry, wiec może ten wypróbuje i zobaczę jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty