Nowa limitowana edycja Head&Shoulders

Podczas mojej nieobecności w kraju dotarła do mnie przesyłka z nowościami od Head&Shoulders. Nawet nie wiem kiedy dokładnie ją otrzymałam, bo mama zapomniała mi o niej wspomnieć, a po przyjeździe do kraju nie miałam czasu, ani głowy do sprawdzania szczegółów typu data nadania. Przeglądając swoje zapasy kosmetyczne trafiłam na owe nowości i postanowiłam Wam je wreszcie pokazać. 


Nowości przyciągają uwagę głównie za sprawą nowych opakowań, na których widnieją kobiety z pięknymi, długimi włosami. Uważam, że są one urocze i mogłyby na stałe zagościć na butelkach H&S.

Linia Thick&Strong, którą miałam okazje już trochę poznać, a mianowicie szampon i tonik /recenzja/. Tym razem do zestawu dołączyła jeszcze odżywka przeciwłupieżowa, dzięki której włosy będą jeszcze gęstsze i jeszcze mocniejsze!


Nowe opakowanie zyskał również produkt 2w1, czyli szampon przeciwłupieżowy z odżywką również z linii Thick&Strong.

Najciekawszą jednak nowością dla mnie jest szampon przeciwłupieżowy z linii Extra Volume do włosów cienkich i delikatnych. Szampon ma dodać włosom objętości, a przy tym pokonać łupież. Myślę, że to niełatwe wyzwanie, no ale dam mu szanse i zobaczymy jak się spisze;)


Jest jeszcze jedna nowa seria, której zabrakło w mojej przesyłce - Anti-Hairfall przeciw wypadaniu włosów. Jest to seria przeznaczona dla włosów potrzebujących dodatkowej pielęgnacji i ochrony.

Jak widzicie nie musicie już rezygnować z pielęgnacji włosów podczas walki z łupieżem. Nie trzeba stosować dwóch szamponów na raz aby zadbać o wszystkie potrzeby włosów i skóry głowy.

Jak Wam się podoba edycja limitowana od H&S?

Komentarze

  1. Chętnie wypróbowałabym tą serię na wypadające włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowania faktycznie pierwsza klasa, ale nie lubię tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że chociaż opakowania Ci się spodobały ;d

      Usuń
  3. Nie używam produktów H&S ale opakowania wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te opakowania sa swietne - przyciagaja uwage :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam produktów H&S, jedyne co mnie w nich podoba to opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty