Zużycia, czyli niekończąca się opowieść cz.VII (Lipiec 2015)

Moje lipcowe zużycia cieszą oko;) Koszyk jest pełny i w sumie nie ma w nim miejsca na więcej opakowań. Mam nadzieję, że sierpień będzie równie obfity co i lipiec. 


Zacznę od włosowych produktów, gdzie znalazły się aż dwie odżywki do włosów, a nie ma ani jednego szamponu. Widac, że odżywki schodzą u mnie zdecydowanie szybciej!


1. L'Oreal Paris Excellence Creme Farba do włosów nr 9 Hellblond /recenzja/
Pomimo tego, że kolor nie do końca mi przypasował postanowiłam zużyć drugie opakowanie farby Hellblond. Nie lubię marnotrawstwa, więc same rozumiecie, że nie mogłam postąpić inaczej. Właściwości farby jednak na tyle mi się spodobały, że w przyszłości chętnie spojrzę na inne kolory i inne serie od L'Oreal'a. 
szt./8€

2. Balea Professional Glatt+Glanz Odżywka do włosów pozbawionych połysku
Bardzo przyjemna, a przy tym niedroga odżywka do włosów z niemieckiej drogerii DM. Rzeczywiście wygładza i nabłyszcza włosy. Daje niezły efekt, a przy tym nie obciąża włosów. Ładnie pachnie i jest wydajna.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Behentrimonium Chloride, Diethylhexyl Carbonate, Stearamidopropyl Dimethylamine, Panthenol, Dipropylene Glycol, Propylene Glycol Dibenzoate, Hydroxyethylcellulose, Cetrimonium Chloride, Parfum, Hydrolyzed Wheat Protein, Peg-90m, Hydrolyzed Corn Protein, Hydrolyzed Soy Protein, Citric Acid, Silica, Calcium Carbonate, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol.

200ml/1,50€

3. Dove Hair Therapy Damage Solutions Intensive Repair Odżywka do włosów zniszczonych /recenzja/
200ml/10zł


4. Sundance Transparentes Sonnenspray SPF 30 Spray ochronny z drogerii DM /recenzja/
Bardzo wygodny w użyciu i za to go najbardziej lubiłam
150ml/3€

5. Dush Das Kremowy żel pod prysznic Figa i Olej z kwiatu róży
Drugie opakowanie z zakupionego dwupaku. Przyjemna odmiana po tych wszystkich owocowych cudach. Delikatny zapach róży uspokaja i wycisza. 
250ml/1,20€

6. Fusswohl Krem intensywny do pielęgnacji stóp o bardzo suchej skórze (10% Urea) /recenzja/
75ml/4,99zł


7. Eveline Cosmetics Just Epil Argan Oil Ultradelikatny krem do depilacji miejsc wrażliwych (ręce, pachy, bikini)
Był całkiem niezły. Dobrze i dokładnie usuwał zbędne owłosienie.
125ml/8zł

8. Kamill Balsam do rąk /recenzja/
30ml/0,50€


9. KTC Woda różana /recenzja/
To już moja druga flaszka.
190ml/6zł

10. Yves Rocher Riche Creme Anti-Rides Bienfaisante Yeux Krem przeciwzmarszczkowy pod oczy /recenzja/
Kolejne opakowanie mojego ulubieńca pod oczy, którego jak na razie nic nie przebiło.
15ml/92zł 

11. Garnier Skin Naturals Essentials Płyn do demakijażu 2w1 Skóra wrażliwa /recenzja/
Jest to również moje drugie opakowanie, ale raczej powrotu prędko nie będzie ze względu na słabą wydajność. Przy pierwszym opakowaniu tego nie zauważyłam.
200ml/9zł


12. Dove Purely Pampering Shea Butter Kremowa kostka myjąca Masło Shea i Ciepła Wanilia /recenzja/
Mydełka, które pokazuje w zużyciach służą mi albo do mycia twarzy, albo do mycia rąk. Dzisiejsze dwa należą do drugiej grupy. Odkąd borykam się z nadwrażliwością skóry dłoni mam swoje oddzielne mydło w łazience, które jestem zmuszona zabierać ze sobą w każdą podróż. Jest to trochę męczące, ale alergia jest tak dokuczliwa i nieprzyjemna, że wolę się pomęczyć i pakować w podróż swoje mydło. 
Dove jest przyjazne dla moich dłoni;)
100g/3,90zł

13. Himalaya Herbals Odświeżające mydło Ogórek 
To mydło również jest przyjazne dla moich dłoni. Nie wywołuje alergii i nie pogarsza powstałych wcześniej stanów zapalnych. Szkoda, że Rossmann wycofuje je ze sprzedaży.

Skład: Sodium Palmate and Sodium Palm Kernelate, Cocos Nucifera Oil, Kaolin, Fragrance, Aqua, Cucumis Sativus Fruit Extract, Glycerin, Cyperus Rotundus Root Extract, Titanium Dioxide, Curcuma Longa Root Extract, Tetrasodium EDTA, Tetradibutyl Pentaerithrityl Hydroxyhydrocinnamate, CI 47000, CI565. 

75g/3zł


14. BarbraPro Tonik do zmywania paznokci z olejkiem ze słodkiej pomarańczy /recenzja/
Uwielbiam! 
100ml/7,99zł 

15. Nailnu i Jelid Zmywacze do paznokci w chusteczkach /recenzja/


16. Lovely Baltic Sand Lakier o piaskowej fakturze 
Bardzo lubiłam go nosić na stopach latem. Możecie podejrzeć go w tej notce klik

17. La Roche Posay Toleriane Ultra Krem intensywnie kojący 
Próbka, która mnie nie zachwyciła. Co prawda nie miałam okazji sprawdzić go na podrażnionej cerze, ale sam krem zwiększał błysk na mojej twarzy oraz podejrzewam go o zapychanie. 

To by było na tyle. Śmieci wyrzucone, miejsce w szafkach zrobione, czas na kolejny miesiąc;)

Dajcie znać czy macie podobne zdanie na temat kosmetyków z mojego denka oraz jak Wam poszły lipcowe zużycia?

Komentarze

  1. Kilka lat temu miałam ten tonik do zmywania paznokci, ale niestety okazał się zbyt delikatny dla intensywnych i ciemnych lakierów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zwlekalam z zakupem, bo wydawało mi się ze tonik nie da sobie rady ze wszystkimi lakierami. Na szczęście w moim przypadku tonik świetnie się spisuje, zmywam nim nawet brokaty.

      Usuń
  2. Nic nie miałam niestety, ale sporo tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej z Twoich zużyć mam tylko krem do depilacji eveliny i mam zamiar go dzis wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kostki Dove lubię, ale tej nie znam

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tylko wodę różaną :) Miałam kiedyś i bardzo lubiłam, ale potem słyszałam że zmienili skład...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem nic o zmianie składu, ale ta moja ma całkiem niezły ;)

      Usuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tym toniku do zmywania paznokci...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tak samo jak Ty z produktami do włosów, o wiele szybciej kończę odżywki niż szampony. Ciekawe produkty zużyłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, może w sierpniu uda mi się wreszcie jakiś szampon zuzyc:)

      Usuń
  8. O ten krem przeciwzmarszczkowy z YR zawsze kupuję mojej mamie, lubi go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też go bardzo lubie, ale ciągle szukam czegoś lepszego ;)

      Usuń
  9. Nic nie miałam z Twoich kosmetyków, które zużyłaś ;)) . Ja w ubiegłym już miesiącu nie postarałam się ze zużyciami :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty