Blogowy urlop

Właśnie dziś zaczyna się moja trzydniowa wyprawa przez Europe, dlatego właśnie robię sobie urlop od bloga. Raz na jakiś czas warto odpocząć nawet od przyjemności, żeby później wrócić z jeszcze większym zapałem i energią;)


Moje plany się trochę pozmieniały i zamiast do Niemiec wyjeżdżam do Anglii! Trochę mi szkoda języka niemieckiego, który muszę zarzucić na rzecz języka angielskiego. Ciężko mi jest się przestawić na ten angielski, ciągle myślę po niemiecku;/ Widzę one czytam eins.

Podróż postanowiłam wykorzystać do zwiedzenia kilku miejsc. Pierwszego dnia jadę do Niemiec do Drezna. Tu mam nocleg, który wykupiłam korzystając ze strony Airbnb, która oferuje tanie mieszkania/pokoje u prywatnych ludzi. Za dwie osoby zapłaciłam 20€. Jest to mój pierwszy raz z Airbnb, wiec jeszcze zobaczymy jak to będzie;) Dnia następnego jadę do Holandii i tam mam kolejny nocleg, również z Airbnb, a cena to tylko kilka euro więcej niż w Dreźnie. Ostatniego dnia odwiedzę Bruksele, gdzie zapewne zwiedzę Parlament Europejski oraz spróbuje słynnych belgijskich frytek. Pod wieczór wyruszę do Francji skąd mam prom do Anglii.
To wszystko tylko, a może aż w trzy dni;)

Jeśli możecie mi polecić coś ciekawego na mojej trasie do zobaczenia, zwiedzenia, zjedzenia czy też zakupienia to bardzo proszę o takie informację w komentarzach. Będę bardzo wdzięczna;)
We Francji będę chciała kupić sery, ale nie mam pojęcia na co zwrócić uwagę, także jeśli macie jakieś pojęcie na ten temat to również proszę o radę;)

Do blogowania wracam po 27 września.

Komentarze

  1. Super sprawa! Udanego urlopu i żadnych niemiłych niespodzianek po drodze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję ;* zepsuła nam się nawigacja, ale dajemy rade bez niej, tyle że więcej nerwów i zachodu.

      Usuń
  2. Zapowiada się ciekawa wycieczka :) Miłego podróżowania życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...ale komuś tutaj fajnie!
    Udanego urlopu Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sama w to jeszcze nie wierze :d i nie dziękuję bom przesadna, troszke, no może trochę więcej niż troszkę ;d

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty