Moje zakupy na eBayu /#1/

Na eBayu zazwyczaj kupuje drobiazgi, które są dużo tańsze niż na Allegro czy w innych polskich sklepach. Do tego odchodzi koszt wysyłki, bo zazwyczaj sprzedawcy oferują ją za darmo. Fakt, że na przesyłkę trzeba czekać od tygodnia do trzech, ale mi to akurat nie przeszkadza, bo kupuje rzeczy, które nie są mi potrzebne od zaraz.


Regularnie zamawiam tu zwykłe zegarki na rękę oraz etui na telefon. Tym razem skusiłam się na zwykły gumowy zegarek, który służy mi podczas aktywności fizycznej typu bieganie czy jazda na rowerze (cena: 6zł) oraz bardziej wyjściowy na czerwonym, cienkim pasku (7zł).


Etui na telefon Sony Z1 Compact (18zł). Bardzo lubię ten rodzaj pokrowców typu portfel. Telefon oraz jego wyświetlacz jest bezpieczny nawet wrzucony luzem do torebki. Dodatkowo w środku są małe przegródki, w których można schować dowód osobisty, kartę kredytową czy pieniądze papierowe.


Pierwszy raz skusiłam się na zamykany pędzel do torebki (10zł). MAC to to na pewno nie jest, ale włosie jest całkiem ok. Noszę go w mojej podręcznej kosmetyczce, ale nie korzystam zbyt często.



To by było na tyle moich łupów z eBaya, ale czekam jeszcze na kilka kolejnych paczuszek;d Tym razem pokusiłam się głównie na biżuterię. Musicie wiedzieć, że zakupy na eBayu bardzo wciągają!

A Wy co najczęściej klikacie na eBayu?

Atina.

Komentarze

  1. Etui bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstyd się przyznać, ale nigdy nie robiłam tam zakupów, i jakoś mnie nie kszuą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne to etui na telefon :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taki sam pokrowiec tyle, że w autka i też z Ebaya. Najczęsiej kupuję tam koreańskie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może to i lepiej że nie potrafię robić zakupów na takich stronach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś takie chińskie strony mnie nie kuszą :) Ale etui bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie te same produkty można kupić na Allegro.

      Usuń
  7. Ja niemal non stop coś kliknę :P A to płytkę do paznokci, a to stemple czy to inne drobiazgi do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie używam takich bajerów do paznokci, ale wiem, że można je dostać tanio właśnie na eBayu.

      Usuń
  8. Jeszcze nic nie zamawiałam na ebayu, bałabym się, że przesyłka nie dotrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie do tej pory wszystkie dotarły bezproblemu, a jeśli by jakaś jednak nie doszła to sprzedawca zwraca pieniądze.

      Usuń
  9. Jeszcze nic nie kupowałam, ale planuję zamówić skarpety złuszczające Holika Holika, bo są o wiele taniej niż na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś zamówiłam takie skarpety, ale nie pamiętam jakiej firmy.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty