Kosmetyki z UK: Macadamia Oil Extract Conditioner Odżywka do włosów z funciaka

Formuła odżywki została specjalnie opracowana, aby zapewnić intensywne kondycjonowanie włosów poprzez nawodnienie i odmłodzenie struktury włosa. Substancje aktywne wykorzystane w recepturze, w tym ekstrakt oleju z orzechów makadamia, intensywnie nawilżają, odżywiają i nadają miękkość. Włosy nabierają zdrowego wyglądu i blasku.
Odżywka polecana jest do pielęgnacji każdego rodzaju włosów.

Pojemność: 300ml
Cena: 1£
Sklep: funciak


Odżywkę z ekstraktem z orzechów makadamia kupiłam za 1 funta w jednym ze sklepów, gdzie każda rzecz dokładnie tyle kosztuje. Taki angielski sklep wszystko po 4 zł, tyle, że towar ciekawszy. Chociaż jest tu też całkiem sporo tandety. Z ciekawości dodam, że odżywkę tę można kupić online w sklepie ekobieca za 10,99zł.


Opakowanie jest trochę tandetne i średnio wygodne, ale za tą cenę można przymknąć oko na takie niewygody. Sama odżywka jest według mnie przeciętna. Niby ma w swoim składzie olej rycynowy, olej z orzechów makadamia, olej z oliwki europejskiej, olej z kokosa i awokado, ale na moich włosach szału to nie zrobiło. Włosy są tylko lekko nawilżone, słabo wygładzone i niedociążone. Lubie lekkie dociążenie, szczególnie na końcówkach. Odżywka pachnie przyjemnie, ale bardzo delikatnie. Jest wydajna i tania. Tą ostatnią rzecz uważam za jej największą zaletę.

W składzie znalazły się też dwa konserwanty (methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone), których unikam w kremach do rąk i w mydłach w płynie, ponieważ wywołują u mnie podrażnienie skóry dłoni. Na szczęście w przypadku tej odżywki nic złego się nie zadziało ani na dłoniach ani na głowie.


Ja zakupu na raczej nie ponowie, ale jeśli mieszkacie w UK i macie funciaka pod nosem to możecie zaryzykować i wydać funta lub trzy na całą serie (szampon, odżywka i maska) Macadamia Oil Extract. Może u Was lepiej się sprawdzą te kosmetyki.

Znacie kosmetyki Macadamia Oil Extract?


Atina.

Komentarze

  1. Wydawało mi się, że kosmetyk lepiej będzie się sprawdzał- wcześniej słyszałam o nim całkiem dobre opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też czytałam o tej serii same pozytywy i dlatego sięgnęłam po tę odżywkę. Jednak uważam, że to nic specjalnego, dużo lepiej chwale sobie równie tanie kosmetyki Balea.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty