Nowości w puzderku

W ciągu ostatniego miesiąca powiększyła się moja kolekcja sztucznej biżuterii. Postanowiłam się z Wami podzielić co mi wpadło w oko i do koszyka podczas zakupów. Niestety obydwa naszyjniki kupiłam z drugiej ręki, więc nie znam ich cen;/


Najbardziej zapewne zainteresuje Was zegarek z eBaya za około 2 dolary. Jest to podróbka jakiejś tam nieznanej mi bliżej firmy. Mój jest marki Geneva. Wygląda całkiem dobrze jak na tak niską cenę. Podobne będą albo już są dostępne w Biedronce, tyle, że kosztują około 39zł.


Kolejną ciekawą rzeczą jest gumka do koka z Primarka. Można jej użyć samej do zwinięcia włosów w koka lub założyć na wypełniacz. Świetnie się prezentuje i jest idealna właśnie teraz latem. Koszt - 2 funty.


Będąc przy Primarku to udało mi się w nim zakupić wakacyjną bransoletkę z muszelką za 1 funta. Biały naszyjnik jest z drugiej reki, ale podobne widziałam też w Primarku. Aktualnie są w promocji i kosztują 2 funty. Tyle, że są kolorowe, a mi się podoba właśnie ten biały. Pięknie współgra z lekką opalenizną. 


Kolejny naszyjnik z drugiej ręki swojego czasu był chyba dostępny w H&M, ale pewności nie mam. Bardzo ładnie prezentuje się na czarnych bluzkach. 


Ostatnią rzeczą są kolczyki wkrętki z Debenhams'a. Niestety nie pamiętam nazwy firmy, a ich cena to coś około 7 funtów.


W najbliższym czasie nie planuje zakupów biżuteryjnych. Ja i tak na co dzień nosze tylko zegarek i kolczyki wkrętki. Naszyjniki i bransoletki tylko od wielkiego dzwonu, chociaż chciałabym je nosić częściej, ale ciągle o nich zapominam;/

Wpadło Wam coś w oko? Jaki rodzaj biżuterii nosicie najczęściej?

Atina

Komentarze

  1. różowy naszyjnik mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on jest bardziej beżowy niż różowy. zdjęcie nie oddaje jego koloru;/

      Usuń
  2. Piękny naszyjnik- uwielbiam takie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolczyki, no i urocza ta gumka ;] Choć sama ostatnio mam manię na kokardki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty