Lipcowe nowości cz. II

Jeśli przegapiłyście część pierwszą, to możecie ją podejrzeć tu. W sierpniu na blogu będzie spokojniej, bo jadę do Polski na wakacje do rodziny i na tydzień na Mazury ze znajomymi. Możliwe, że coś się będzie tu pojawiać, ale nie za często;/ W sierpniu planuje tylko polskie zakupy! A dziś zapraszam Was na kolejną dawkę lipcowych nowości.


Philips Bikini Genie Bikini Trimmer Trymer i golarka do okolic bikini
Spontaniczny zakup. Jednego dnia pomyślałam, że przydałoby mi się takie cacko, drugiego dnia kupiłam.  Na razie użyłam go raz i trymer zapowiada się ok, ale do golarki nie jestem przekonana. No, ale jeszcze będę ją testować;)
Za trymer zapłaciłam 25 funtów, ale w internecie można dostać go już za 20 funtów.


Hugo Boss Boss Orange EDT 50ml
Nowy zapach w mojej kolekcji ;) Na razie mogę zdradzić, że jest bardzo lekki i typowo letni. Pewnie kiedyś napiszę o nim coś więcej.


The Body Shop Moringa Body Mist Mgiełka do ciała
Nigdy nie byłam fanką kwiatowych zapachów, ale powoli się do nich przekonuje;)
100ml/7,5funta


The Body Shop Moringa Beautifying Oil Suchy olejek do ciała, włosów i twarzy
No i znowu Moringa! Olejek na pewno będzie służył mi do nawilżania ciała i może użyje go na końcówki włosów? Twarz raczej odpada, ale najpierw muszę się przyjrzeć dokładnie składowi i dopiero o tym zadecyduje.
100ml/10funtów


Veet Lotus Milk and Jasmine Fragrance Krem do depilacji 
Trafiłam na całkiem dobrą cenę, więc postanowiłam sobie przypomnieć jego świetne działanie. Do tego ma niewielką pojemność, więc pojedzie ze mną na wakacje.
100ml/2funty


Leucadia Bath Company Rosemary Wreath Nawilżające mydło do kąpieli 
Kolejna mydlana nowość, tym razem tylko do mycia ciała.
283g/2funty


Mitchum Powder Fresh Antyperspirant w kulce
Ten dezodorant jest bardzo popularny w Anglii. Na opakowaniu wyczytałam, że jest to produkt firmy Revlon i wyprodukowano go w Południowej Afryce. Występuje on również w sztyfcie, ale ja wolę kulki.  Ciekawa jestem jego działania.
50ml/2funty


Benefit Gimme Brow Żel dodający brwiom objętości nr 01 Light 
Kolejny dodatek do brytyjskiej gazety. Tym razem Glamour i Gimme Brow o pojemności 1g za 2 funty. Pełnowymiarowe opakowanie to 3g, a cena 125zł.


Essence od lewej:
The Gel Nail Polish Base Coat 8ml/2,5funta
The Gel Nail Polish nr 40 play with my mint 8ml/1,6funta
The Gel Nail Polish nr 17 juicy love 8ml/1,6funta

Dawno nic nie miałam od Essence!


To by było na tyle. W zanadrzu mam jeszcze post o nowościach ciuchowych, ale ostatnio coś za dużo tych nowości na blogu! Może macie już dość?

Dajcie znać, które produkty najbardziej Was ciekawią?


Atina.

Komentarze

  1. Ale cudeńka z The Body Shop! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo ciekawych produktów! Ciekawe jak sprawdzi się ten produkt do brwi z benefitu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie dodatki do gazet to ja rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten żel do brwi bardzo mnie ciekawi :)
    miłego użytkowania kosmetyków ! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kolor będzie mi pasował. Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak, zapowiadają się naprawdę dobrze. Jak będą w miarę trwałe to na pewno sięgnę po kolejne kolory;)

      Usuń
  6. A ja jestem ciekawa kremu do depilacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kremami Veet mam bardzo dobre doświadczenie, wiec pewnie ten też będzie dobry ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty