Vianek Nawilżający tonik-mgiełka do twarzy z ekstraktem z owsa

Łagodny tonik-mgiełka o działaniu nawilżającym, przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery suchej i wrażliwej, idealnie uzupełnia demakijaż. Dzięki zawartości kompleksu humektantów (mocznik+kwas hialuronowy), zapobiega utracie wody i chroni przed negatywnymi czynnikami. Panthenolekstrakt z ziela owsa zwyczajnego oraz cenny olej z kiełków pszenicy łagodzą i przywracają skórze równowagę.

Pojemność: 150ml
Cena: 17,99zł
Sklep: drogerie internetowe, apteki
Ważność: 18 miesięcy od daty produkcji, 3 miesiące od momentu otwarcia


Tonik-mgiełka firmy Vianek jest zamknięty w wygodnym i ładnym opakowaniu, które na pewno wykorzystam ponownie. Będzie ekonomicznie i ekologicznie. Na pierwszy rzut oka, a raczej nosa wysuwa się cudowny, niespotykany kwiatowo - pudrowy zapach. No uwielbiam go! Ale to nie wszystko, bo Vianek serwuje nam cudowne nawilżenie, orzeźwienie i rozjaśnienie cery. Jak dla mnie jest to Ferrari wśród toników do twarzy. Nie przypominam sobie lepszego produktu do tonizowania cery. Ja używam go właśnie jako toniku. Codziennie rano przygotowuje moją cerę do nałożenia makijażu. Jest wydajny i wart swojej ceny.

Skład:
Aqua, Glycerin, Avena Sativa Straw Extract, Propanediol, Panthenol, Urea, Triticum Vulgare Germ Oil, Sodium Hyaluronate, Coco- Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Benzyl Alcohol, Parfum, Phytic Acid, Dehydroacetic Acid

Te wszystkie ochy i achy zawdzięczam świetnemu składowi! Na trzecim miejscu znajdziemy ekstrakt z owsa, na czwartym - pantenol, a zaraz za nim mocznik oraz olej z kiełków pszenicy. Na przedostatnim miejscu jest kwas fitowy o silnym działaniu rozjaśniającym przebarwienia, obkurczającym rozszerzone naczynka, antyoksydacyjnym. Kwas fitowy jest także łagodnym eksfoliantem wykazującym działanie nawilżające. Na szczęście nie uwrażliwia on skóry na promienie UV, więc może być stosowany także latem.


Lubię kosmetyki Vianek, ale tonik-mgiełka z niebieskiej serii podbił moje serce i przy następnej wizycie w Polsce na pewno ponowię zakup oraz przyjrzę się innym produktom z serii nawilżającej. Jeśli go jeszcze nie znacie, to koniecznie to zmieńcie.

Dajcie znać jak u Was spisuje się to cudo oraz czy znacie kremy do twarzy z serii nawilżającej?

Atina.

Komentarze

  1. Fajna forma mgiełki :) Ja mam dopiero w planach zakup produktów Vianka, jakoś mi nie po drodze z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Vianka miałam tylko peeling do ciała i niedawno zamówiłam sobie olejek do włosów. Jak wykończę moje toniki z Evree to pomyślę nad tym, chociaż mam na oku jeszcze mgiełkę z Resibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek do włosów tez mam ;) z Resibo narazie jeszcze nic nie miałam ;/

      Usuń
  3. Miałam ten tonik i bardzo fajnie się u mnie sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej serii Vianka mam kem do rąk i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zużyję swoje toniko-mgiełki, to na pewno się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak będe w polsce to go spróbuję, a i forma mgiełki moim zdaniem jest super dla toniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z mgiełki korzystam tylko podczas nawilżania masek z glinki :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty