Kenzo Jungle Elephant EDP

Kenzo Jungle L'Elephant marki Kenzo to orientalno - przyprawowe perfumy dla kobiet. Kenzo Jungle L'Elephant został wydany w 1996 roku. Kenzo stworzył te perfumy dla kobiet niezależnych, nowoczesnych, ciekawych świata i innych kultur, dla kobiet wolnych i otwartych. Perfumy Kenzo są jak moda tej marki – odważne, różnorodne, kolorowe jak dżungla i minimalistyczne jak Japonia, a nade wszystko charakterystyczne.


Wreszcie znalazłam zapach, który chcę mieć w pełnowymiarowym opakowaniu, najlepiej w pojemności 50ml. Gdyby nie perfumeryjne zapasy to pewnie już bym go miała u siebie, a tak to czekam na okazję. Mam nadzieję, że do końca roku będzie już mój. W Polsce flakon o pojemności 50ml można kupić już za 176 złotych. Uważam, że to dobra cena.
Wróćmy jednak do najważniejszego, czyli zapachu! Jest to mocny, ciepły i według mnie bardzo odważny zapach. Pachniałam nim na kilku imprezach i oczarowałam nawet jedną z koleżanek, która też ma zamiar sprawić sobie flakon słonika, tyle że ona od razu celuje w setkę. Jeśli nie kupi sobie ich do swoich urodzin, to chyba ja je jej sprezentuje.
Dla mnie Kenzo Jungle Elephant są idealne. Pięknie, intensywnie i długo pachną. Zostawiają ogon, tak jak lubię;) Czuję je nawet wtedy gdy tylko odkręcam miniaturkę i pozostawiam na stoliku pół metra ode mnie. Upajam się tą wonią, która jest gorąca, korzenno - orientalna. Nie wiem jak czułabym się w słoniu latem, ale nie przeszkadza mi jeśli będę mogła ich używać tylko jesienią i zimą. Zapach powinien spodobać się fankom orientalnych, kadzidlanych perfum.
Z flakonem też się polubiłam. Głównie ze względu na słonia, który stoi przy nakrętce.

Nuty zapachowe:

nuta głowy: mandarynka, kardamon, kumin, goździk (korzenny)
nuta serca: ylang-ylang, lukrecja, mango, heliotrop
nuta bazowa: paczula, wanilia, ambra, cashmeran

Znacie perfumy Kenzo Jungle Elephant? Podoba Wam się ten zapach, czy może wręcz przeciwnie?

Atina.

Komentarze

  1. Słonik to jeden z moich ulubieńców na mroźną zimę. Mega trwały, mega mocny i mega otulający.

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Widzę, że nuty zapachowe w moim klimacie. Ciekawe ciekawe ale chyba właśnie bardziej na zimę. Oglądałam dzisiaj najnowszy pokaz mody KENZO, jest mega XD
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku przypomniałaś mi o tym, że ja już od dawien dawna nie oglądam żadnych pokazów mody;/ a kiedyś lubiłam;)

      Usuń
  3. Czytam te nuty i automatycznie się kwaszę a wiem, że zapach ma swoich zwolenników ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty