Co nowego w marcu?

W tym miesiącu też się pilnowałam i nie szalałam z zakupami. Oprócz tego co Wam dziś pokażę, to w marcu jeszcze poczyniłam niewielkie zamówienie na iHerb.com o którym pisałam tu.


Gąbki, gąbeczki, gąbunie :) Jedna do ciała, druga do twarzy. Obydwie bardzo delikatne. Szczególnie polecam Wam tą do twarzy The Konjac Sponge Co, która jest w 100% naturalna. Ta do ciała Earth Therapeutics pomimo, że jest taka delikatna to świetnie myje i lekko złuszcza. W sumie to obie dobrze mi służą.


Skusiłam się na zestaw kosmetyków mineralnych Bellapierre. Niestety podkład okazał się trochę za ciemny i zdecydowanie za żółty jak dla mnie (MF002 Ivory). Daje ciekawe wykończenie, taki lekki glow. Z różem za to się polubiłam i używam codziennie (MB001 Desert Rose). Jest to delikatny, jasny róż idealny właśnie na co dzień. Korektora i pędzla jeszcze nie używałam.


Z myślą o wakacjach zaopatrzyłam się w zestaw perfumetek z The Body Shop. Pierwsze niuchy rozkochały mnie w Japanese Cherry Blossom, ale zobaczymy jak to jeszcze z nimi będzie. Pozostałe dwa zapachy to Indian Night Jasmine i Atlas Mountian Rose.


Na koniec kosmetyk z mojej chciejlisty klik, czyli Antipodes krem pod oczy z kiwi i olejkiem sezamowym. Kupiłam go w okazyjnej cenie za 100zł. Normalnie kosztuje około 150-171zł. Wyczaiłam go na Feelunique.com. Aktualnie kosztuje 31,19 euro, ale warto polować na promocje. Do Polski darmowa wysyłka od zakupów za ponad 40 euro.
Pierwsze użycie mnie nie zachwyciło, ale kolejne już tak! Na razie jestem zadowolona, ale na pełną recenzje musicie jeszcze poczekać :)


W tym miesiącu otrzymałam do testów regeneracyjne serum do twarzy Regenerum. Niestety serum nie załapało się na zdjęcia, ale obiecuje to nadrobić i na pewno napiszę o nim pełną recenzje.

Która moja zdobycz najbardziej Was zainteresowała?

Atina.

Komentarze

  1. zestaw perfumetek z The Body Shop jest bardzo kuszący! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Antipodes widziałam kiedyś w TK Maxx ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! a ja nie mogę na niego trafić;/ krem pod oczy widziałaś, czy inne kosmetyki?

      Usuń
  3. Ja też czasem kupuję na feelunique! Fajne zakupy zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na razie tylko ten krem tam kupiłam, ale ciekawą mają ofertę, tyle, że się dzielnie bronię przed zakupami ;)))

      Usuń
  4. Gąbkę konjac muszę sobie sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mnie zachęcił ten krem pod oczy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma dobry, naturalny skład i widać efekty, czasem wolałabym coś bardziej treściwego na noc (używam go na noc i na dzień), ale i tak jest dobrze.

      Usuń
  6. z chęcią poczekam na recenzję tego kremu pod oczy, od długiego czasu poszukuję ideału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno o nim napisze, jak tylko wyrobie sobie o nim pełną opinie ;)

      Usuń
  7. Jak znajdę taki mini zestaw z TBS to kupię :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty