John Frieda Sheer Blonde Go Blonder Lightening Szampon i odżywka rozjaśniająca do włosów blond

Szampon i odżywka Go Blonder delikatnie rozjaśnia i rozświetla naturalne i farbowane włosy blond oraz włosy z blond pasemkami. Ekstrakt z cytrusów i rumianku wzmacnia włosy od nasady aż po końce i zapewnia im zdrowy wygląd. Nie zawiera amoniaku ani wody utlenionej, dzięki czemu nadaje się do codziennego użycia.

Pojemność: 250ml
Cena: 35zł
Sklep: Rossmann, Sephora


Zestaw ten interesował mnie od bardzo dawna i cieszę się, że wreszcie trafił do mojej łazienki. Chociaż nie mam zbyt dobrego zdania o tym duecie, to naprawdę potrzebowałam zaspokoić swoją ciekawość. Teraz bez większych emocji przechodzę obok półek z kosmetykami John Frieda.

Szampon i odżywka bardzo ładnie podkreślają kolor włosów blond lekko je rozjaśniając. Im częściej je stosujemy, tym blond jest bardziej rozświetlony. Niestety Sheer Blonde wysusza też włosy. Zdecydowanie nie polecam tego zestawu do codziennej pielęgnacji, a raczej tylko do sporadycznego podkreślania blondu. Ja zazwyczaj stosuje go wtedy gdy mam jakieś wyjście lub gdy zbliża się pora farbowania, a ja ciągle ją odkładam. Wtedy ratuje się właśnie takimi produktami.

Szampon świetnie domywa włosy z olei i resztek produktów do stylizacji. Odżywka ułatwia rozczesywanie oraz lekko wygładza włosy. Obydwa kosmetyki bardzo ładnie pachną i są mega wydajne.

Od lewej: odżywka, szampon

Podsumowując są to kosmetyki, które warto mieć w pogotowiu, ale nie są one niezbędne w codziennej pielęgnacji, wręcz nie polecam stosować ich zbyt często, bo naprawdę przesuszają włosy, szczególnie szampon. Spokojnie można zastąpić ten duet tańszym niebieskim szamponem, np. firmy Joanna.

Znacie ten duet? Stosujecie kosmetyki przeznaczone tylko do włosów blond?

Atina.

Komentarze

  1. Moja mama lubi ten duet, jest zadowolona, ja jeszcze nie miałam okazji go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś do włosów brąz i czerwonych, ale jakoś bez szału.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosowałam wersję do włosów brązowych kiedy jeszcze na taki odcień farbowałam i chwaliłam szampon i odżywkę z tej serii Friedy, ale nie widziałam w nich nic specjalnego i w efekcie już do nich nie wróciłam. Szkoda, że nie ma szamponów i odżywek do odcieni czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba są do czerwonych, bo pirelka pisała o nich w komentarzu wyżej.

      Usuń
  4. the information is very interesting and useful for all people
    cara mengobati varikokel dengan cepat

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty