Tebe Krem do twarzy na dzień z ekstraktem z liści oliwek

Krem Tebe wyprodukowano w Nowej Zelandii, a kupiłam go w TK Maxx'ie za 5 funtów, czyli około 25 złotych. Za tą niewielką kwotę dostałam naturalny kosmetyk w mega wygodnym i higienicznym opakowaniu z dozownikiem. Produkty firmy Tebe nie są testowane na zwierzętach. Mój krem jest ważny 24 miesiące od otwarcia. Ma nietypową pojemność  45ml. W ogóle to dużo widuje kosmetyków naturalnych wyprodukowanych w Nowej Zelandii w TK Maxx'ie.


Po pierwszym użyciu trochę się na nim zawiodłam, bo lekko zwiększał mi błysk na twarzy. Niby lekko, ale mi to jednak przeszkadzało. Nie chciałam go używać, ale gdy przyjrzałam się składowi i ujrzałam tam tyle drogocennych olei i ekstraktów, to postanowiłam zastosować go na noc. I to był strzał w dziesiątkę! Skóra zyskała, a ja nie miałam wyrzutów sumienia, że znowu źle ulokowałam pieniądze.


Krem przede wszystkim dobrze nawilża i lekko odżywia skórę twarzy. Nie klei się i nie przeszkadza mi na twarzy. Stosowany na noc wydaje się być bardzo lekki. Skład ma jak już wspominałam bogaty. Zaraz za wodą znajdziemy olej z moreli, trochę dalej olej z orzechów makadamia, olej sojowy, z awokado, jojoba, wyciąg z pszenicy, rumianku i wiele innych dobroci. Niestety ekstrakt z liści oliwek znajduje się dopiero na przedostatnim miejscu.


Szkoda tylko, że krem szybko mi się skończył. Nie wiem czy jest taki niewydajny czy to te 5ml mniej robi różnice? A może był po prostu dobry i nie chciałam, żeby się skończył? Chętnie przetestowałabym inne kosmetyki z tej firmy.

Znacie firmę Tebe? Co myślicie o tym kremie?

Atina.

Komentarze

  1. Nie miałam, ale fajnie, że nie jest testowany na zwierzętach :) Hej, blog wypiękniał! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam styczności z tą firmą. Muszę zerknąć czy u mnie są ich produkty w TK Maxxie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tylko raz trafiłam na ten krem od nich, ale widuje sporo innych naturalnych marek z Nowej Zelandii w przystępnych cenach :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty