Vis Plantis Helix Hand Care Odmładzający balsam naprawczy do rąk i paznokci Acai+Malina Moroszka+Poly-helixan

Balsam jest pełny naturalnych składników. Odmładza, regeneruje, nawilża, koi. Wzmacnia płytki paznokci. Łagodzi podrażnienia. Buduje warstwę ochronną. Skóra jest gładka i miękka. Dłonie i paznokcie zadbane i wypielęgnowane.
Zawiera filtrat ze śluzu ślimaka, który intensywnie regeneruje i chroni młodość skóry. Formuła zawiera też: mocznik, silny składnik nawilżający, regenerujący pantenol, naturalne emolienty: masło shea, oliwę z oliwek oraz witaminy A i E. Ekstrakt z owoców amazońskich palm acai  jest bogatym źródłem węglowodanów, kwasu oleinowego, polifenoli, protein, witamin i mikroelementów. Razem z ekstraktem z maliny moroszki rozjaśnia przebarwienia.

Pojemność: 300ml
Cena: 15zł
Sklep: elfa-pharm i inne drogerie stacjonarne i internetowe


Balsam jest lekkim kremem, który wchłania się błyskawicznie w skórę dłoni. Na pewno polubią się z nim osoby, które nie lubią czuć kremu na rękach. Produkt jest umieszczony w wygodnym opakowaniu z pompką. Jest go bardzo dużo, aż 300ml! Niestety dla moich wymagających dłoni jest za słaby. Praktycznie w ogóle nie nawilża. Aktualnie moje dłonie są bardzo wysuszone i potrzebują naprawdę porządnej dawki nawilżenia. Balsam od Vis Plantis nie pomagał im, więc poużywałam go troche do ciała i tu było lepiej, ale bez szału. Oddałam go w końcu osobie, która potrzebowała lekkiego kremu do rąk na dzień. Z tego co wiem to jest ona zadowolona, ale na noc stosuje bogatszy preparat.


Nie podoba mi się, że w składzie na drugim miejscu jest Paraffinum Liquidum. Dalej niby mocznik i masło shea, ale w moim przypadku nie ratuje to sytuacji. Nie zauważyłam też żeby łagodził podrażnienia, wręcz jest odwrotnie;/ Na plus zasługuje jeszcze tylko subtelny, przyjemny zapach.

Znacie ten balsam do dłoni? Jak się u Was spisuje?

Atina.



Komentarze

Popularne posty