Kosmetyczna chciejlista

Dzisiejszą chciejlistę chciałabym zrealizować do końca tego roku. Są to produkty, które chodzą mi po głowie już od dłuższego czasu. Część z nich wypatrzyłam na Waszych blogach, a część sama znalazłam w sklepach.  




1. Puder rozświetlający
Mam ochotę na któryś z tych dwóch konkretnych, czyli theBalm Mary Lou lub Benefit Dandelion Twinkle. Bardziej skłaniam się ku theBalm, ale jeszcze się waham. 

2. Krem pod oczy
Korci mnie, żeby wypróbować Bobbie Brown Extra Eye Repair. Trochę się obawiam jego gęstej konsystencji, ale chciałabym go przetestować, więc pewnie prędzej czy później pojawi się w mojej kosmetyczce. 

3. Serum do twarzy
Moja skóra twarzy ma coraz większe wymagania. Potrzebuję więcej nawilżenia i odżywienia. Ostatnio pojawiły mi się lekkie zmarszczki koło ust, tzw. śmieszki. Uważam, że to za wcześnie i chcę jeszcze zawalczyć o gładką skórę :) Serum ze zdjęcia to Lumirance z witaminą C. Dokładnie takie kupiłam znajomej w prezencie i była ona z niego bardzo, bardzo zadowolona. Skład ma w 100% naturalny, ale jest jedno ale... kupiłam je w TK Maxx'ie i teraz już nie można ich tam dostać. W intrenecie też nie bardzo;/ Po głowie chodzą mi też produkty The Ordinary o których dowiedziałam się całkiem niedawno. Ich oferta jest bardzo ciekawa, bogata i przystępna  cenowo. 

4. Balsam do ust
Mój ulubiony tinted od Burt's Bees o którym wspominałam tu. Chcę sprawdzić inny odcień. Dotychczas używałam tylko wersji Hibiskus i byłam z niej bardzo zadowolona. 

Znacie te kosmetyki? Może mi coś doradzicie w kwestii rozświetlacza lub dobrego sera do twarzy?

Pozdrawiam Atina. 

Komentarze

  1. Dandelion Twinkle kuszący :D Mam Mary Lou i za nią nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a blondynką jesteś? podobno to odcień dobry dla blondynek. napisz proszę dlaczego za nią nie przepadasz? może nie powinnam jej kupować?;d

      Usuń
  2. Żadnego z powyższych nie znam niestety, więc nie poradzę. Ale trzymam kciuki za realizację chciejstw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mary Lou przreklamowana, Dandelion jest przepiękny i jego warto brać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre kojarzę, ale żadnego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rozświatlacz mam haha mi się marzy chociaż jeden lakier sharm semilaca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze pewnie nie wiem, ze mi się też marzą te lakiery ;d

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty