Essano Rosehip Mgiełka do twarzy Śliwka Kakadu i Zielona Herbata

Mgiełka Essano to moja kolejna zdobycz z TKMaxx'a. Jest to moje pierwsze spotkanie z tą nowozelandzką firmą. Niestety poza TKMaxx'em ciężko ją dostać stacjonarnie czy nawet w intrenecie. Pamiętam, że były też inne produkty tej marki, ale na początek nie chciałam kupować zbyt dużo nieznanych mi kosmetyków, a teraz żałuje, bo mgiełka jest fenomenalna! 


Zaczną od tego, że używam jej przede wszystkim jako toniku. Przecieram nią twarz rano i wieczorem. Opakowanie jest nieduże (120ml) i nie wystarczyło mi na zbyt długo, ale przy tak częstym stosowaniu to normalne. 
Największą zaletą tego produktu jest dobry, naturalny skład w którym znajdziemy sok z liści aloesu, wyciąg z owoców śliwki kakadu, wodę z oczaru wirginijskiego, wyciąg z liści zielonej herbaty i olej z owoców róży. 
Ze śliwką kakadu spotykam się pierwszy raz i dlatego sprawdziłam jakie posiada właściwości. Ku mojemu zadowoleniu jest ona jednym z największych, naturalnych źródeł witaminy C. Poza tym posiada antyoksydanty, które nie tracą swoich właściwości nawet po przetwarzaniu śliwek. Szkoda, że rosną one w Australii. 

Skład:
Aqua (Water), Aloe Berbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice, Terminalia Ferdinandiana (Kakadu Plum) Fruit Extract, Betaine, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water, Camellia Sinensis (Green Tea) leaf Extract, Rosa Canina (Rosehip) Seed Oil, Glycerin, Maltodextrin (made using organic ingredient), Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Fragrance

Mgiełka odświeża, nawilża i przygotowuje cerę do przyjęcia nocnej czy też dziennej pielęgnacji. Dodatkowym atutem jest jej cudowny, lekko słodki zapach róży. W takim wydaniu róża jest jeszcze piękniejsza ;)

Znacie kosmetyki Essano? Używacie mgiełek/toników w swojej pielęgnacji twarzy?
Atina.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty