Soap-n-Scent Charcoal Ręcznie robione mydło z węglem drzewnym z Tajlandii

Tajlandzkie mydło prosto z TKMaxx'a. Kostka o wadze 250g kosztowała około 15-20 złotych. Później widywałam jeszcze inne wersje, bardziej kuszące jak np. papaja! Mydło ze względu na zawartość perfum stosowałam tylko do mycia ciała, zamiast żelu pod prysznic. Takie mydło jest zdrowsze, bo ma naturalniejszy skład, nie podrażnia, nie wysusza i jest dużo bardziej wydajne od przeciętnego żelu pod prysznic. Mojej kostki używam już od dwóch miesięcy i myślę, że wystarczy mi ona spokojnie jeszcze na miesiąc. 


Mydło jest twarde, ale w miarę dobrze się pieni. Zapach pomimo dodania perfum do składu jest nijaki i słabo wyczuwalny podczas mycia, a co dopiero po kąpieli. Szara kostka Soap-n-Scent jest przyjazna dla mojej wymagającej i nadwrażliwej skóry. Gdyby tylko ten zapach był intensywniejszy to na pewno sięgnęłabym po inne wersje tego mydła. Przyjemność jest drugorzędną sprawą, ale jeśli mam wybór to chcę mieć naturalne myjadło, które przy okazji cudnie pachnie i sprawia, że kąpiel jest jeszcze przyjemniejsza.




Na końcu składu widnieje puder z węgla drzewnego. Pewnie niewiele go tu, ale dobrze, że w ogóle jest! Węgiel drzewny bardzo dobrze oczyszcza skórę z wszelkich nieczystości i nadmiaru tłuszczu. Posiada również właściwości bakteriobójcze, odtyka pory oraz chroni przed wolnymi rodnikami. Kosmetyki z węglem drzewnym sprawdzą się przy cerze tłustej i mieszanej. 
Nie zauważyłam jakiś specjalnych właściwości mojego mydła z węglem drzewnym, więc nie mogę go polecić jako leku dla skóry tłustej. Jak da mnie jest to dobre, ale zwykłe mydło do kąpieli. 

Znacie mydła Soap-n-Scent? Którą wersje miałyście okazje stosować? Co myślicie o kosmetykach z węglem drzewnym?

Atina.

Komentarze

  1. Szkoda, ze jest na samym końcu w składzie, może temu nie robi rewelacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdę mówiąc pierwszy raz słyszę o tym mydełku, choć mimo wszystko chętnie bym je wypróbowała. Mam wrażliwą skórę, która jest skłonna do podrażnień, więc myślę żeby byłoby odpowiednie. Jestem ciekawa czy znajdę wersję z papają ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powodzenia w poszukiwaniach ;) wersja z papają na pewno będzie przyjemniej pachniała, a co do wrażliwej skóry to polecam Ci jeszcze naturalniejsze mydła takie jak np. mydło z Aleppo, Out of Africa, DR. Bronner's i Lawendowa Farma. Te są jeszcze delikatniejsze i można nimi myć również twarz:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty