Sukin Moisture Restoring Krem przywracający nawilżenie skóry na noc

Formuła kremu została oparta na substancjach wykazujących silne działanie odżywiające, nawilżające i regenerujące. Odbudowa płaszcza hydrolipidowego podczas snu, czyli w czasie kiedy procesy regeneracji zachodzą najefektywniej. Skóra jest nawilżona, odżywiona i odzyskuje jędrność i elastyczność. Składniki zawarte w odbudowującym kremie nawilżającym Sukin, wspomagają syntezę kolagenu i elastyny. Bogata konsystencja, która dobrze się wchłania i daje maksimum komfortu stosowania. Krem polecany do każdego rodzaju skóry, szczególnie odwodnionej i zmęczonej.

Pojemność: 120ml
Cena: 80zł
Sklep: TK Maxx, internetowe drogerie
Ważność: 6 miesięcy od otwarcia


Świetny krem! Szkoda, że nie znałam go wcześniej. Ile ja się naszukałam kremu, który nawilża, a nie zapycha i nie podrażnia. Fakt, że teraz na rynku jest coraz więcej takich kremów i coraz łatwiej dobrać odpowiednią pielęgnację dla każdej cery. 
Krem Sukin przede wszystkim wyróżnia się dobrym, naturalnym składem w którym znajdziemy sok z liści aloesu, olej sezamowy, z dzikiej róży,  masło kakaowe, masło shea, olej jojoba, naturalną witaminę E, olej z awokado, olej z kiełków pszenicy, olej z wiesiołka, olej z nasion ogórecznika, ekstrakt ze skrzypu polnego, ekstrakt z łopianu, ekstrakt z pokrzywy, olej ze skórki mandarynki, olejek lawendowy, wyciąg z wanilii i wyciąg z nasion grejpfruta. Skład jest naprawdę bogaty.

Skład:
Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil , Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Glycerin, Ceteareth-20, Rosa Canina Fruit Oil (Rose Hip), Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Tocopherol (Vitamin E), Persea Gratissima (Avocado) Oil, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil, Borago Officinalis (Borage) Seed Oil, Equisetum Arvense (Horsetail) Extract, Arctium Lappa (Burdock) Extract, Urtica Dioica (Nettle) Extract, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Citrus Tangerina (Tangerine) Peel Oil, Citrus Nobilis (Mandarin Orange) Peel Oil, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Vanillin, Vanilla Planifolia Extract, Citrus Paradisi (Grapefruit) Seed Extract, Linalool,* Limonene.*
* Natural component of essential oils

Krem rzeczywiście przywraca skórze nawilżenie, lekko ją odżywia i zmiękcza. Nie powoduje żadnych skutków ubocznych. Można go nawet nakładać na skórę pod oczami i ja to właśnie robię. Podoba mi się fakt, że mam jeden krem na noc który nakładam na skórę twarzy, szyi i pod oczy. Nałożony grubszą warstwą potrafi porządnie odżywić i wygładzić małe zmarszczki pod oczami. Krem dobrze się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Ma lekką konsystencje, ale nie wchłania się do matu, czuć że jest na skórze i działa.

Kolejną zaletą tego cuda jest jego ogromna pojemność - 120ml. To prawie dwa i pół kremu o standardowej pojemności 50ml. W dodatku ja swój słoiczek upolowałam w TKMaxx'ie, gdzie zapłaciłam jeszcze mniej, bo tylko 45 złotych. Używam go już cztery miesiące i myślę, że jeszcze wystarczy mi go na kolejne dwa. W takim układzie cena nie przeraża, a wręcz wychodzi tanio.


Na plus zasługuje też opakowanie z ciemnego szkła oraz zapach, który jest delikatny, ale bardzo przyjemny.
Marka Sukin bardzo pozytywnie mnie zaskakuje, ale uważajcie bo nie wszystkie produkty mają takie piękne składy. Wdziałam jakieś serum, które miało w składzie zapychacza. Nazwy nie pamiętam, ale kojarzę że może on zapychać. Ja w swoich zbiorach mam jeszcze od nich płyn micelarny, maseczkę i szampon do włosów, o których pewnie za jakiś czas napisze na blogu.
Krem przywracający nawilżenie polecam Wam z całego serca. Warto go kupić nawet w regularnej cenie.

Znacie kosmetyki Sukin? 
Atina.




Komentarze

  1. Ja nigdy wcześniej o nich nie słyszałam. Wciąż szukam idealnego kremu na noc :( Może przyjrzę się bliżej tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Konsystencja jest lekka jak na krem na noc, ale jak już pisałam nie wchłania się on całkowicie, czuć ze pracuje :)

      Usuń
  3. Widziałam ich produkty w TK MAXX właśnie, ale się nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty