Initiale Odżywcza Pielęgnacja Maska Peel-Off Acerola i Witamina C

Maska z acerolą zawiera bardzo dużo witaminy C. Ma działanie odżywiające, pielęgnujące, tonizujące, uelastyczniające i wzmacniające skórę. Stosowanie maski pomaga w neutralizowaniu wolne rodniki. Acorola wpływa na to, że ze skóry twarzy znikają przebarwienia, rozjaśnia ją, zapobiega również przedwczesnemu starzeniu się skóry.

Pojemność: 15g
Cena: 8,50zł
Sklep: probioem.pl


To już trzecia maska od firmy Initiale, którą miałam okazje używać. O pierwszej wzmacniającej pisałam tu, o drugiej nie pisałam, bo zużyłam ją będąc na wakacjach i nie miałam głowy do robienia zdjęć, a chciałam szybko poprawić wygląd cery. Była to maska Źródło Młodości z kolagenem, peptydami i enzymami. Całkiem miło ją wspominam. Dziś postanowiłam wspomnieć o trzeciej, która chyba najbardziej przypadła mi do gustu. A może wreszcie się wyrobiłam w robieniu alg. Zawsze miałam z nimi kłopot. To szybkie mieszanie, szybkie nakładanie, brudny i ciężki do umycia pędzel, miseczka. Za to przynajmniej łatwo się ją ściąga z twarzy.


Odżywcza Pielęgnacja lekko nawilża, odżywia i rozjaśnia skórę. Sam zabieg odpręża i relaksuje po ciężkim dniu, np. w pracy. Od jakiegoś czasu staram się nakładać maseczkę na twarz przynajmniej raz w tygodniu. Zazwyczaj jest to sobota lub niedziela. Chciałabym robić to częściej, ale nie zawsze mam czas i ochotę.


Podsumowując maseczki Initiale są godne uwagi. Wyróżniają je dobre składy, które nie podrażniają, nie zapychają i nie uczulają nawet wrażliwej skóry. Co niestety często się zdarza przy drogeryjnych maseczkach w saszetkach za 2-3zł. Ja już nawet nie patrzę w stronę maseczkowej ściany w sklepach. Wiem, że nic tam dla siebie nie znajdę. W intrenecie i w TK Maxx'ie można za to wyszperać prawdziwe perełki.

Znacie maski Initiale? Lubicie algową pielęgnacje?

Atina.

Komentarze

  1. Już dawno nie miałam masek typu peel off :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie rzadko sięgam po takowe, częściej stosuje glinki ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty