bareMinerals Original Podkład mineralny Golden Fair W10

Podkład Original SPF 15 zapewnia nieskazitelne krycie z wyjątkowym efektem naturalnej skóry. Ten niezwykle lekki podkład daje możliwość dopasowania poziomu krycia, od delikatnego do pełnego, tworząc nieskazitelny look bez uczucia obciążenia.

Pojemność: 8g
Cena: 148zł
Sklep: Sephora, drogerie internetowe, Allegro


Jak wiecie kocham mineralne podkłady i w sumie nie używam żadnych innych. Tylko minerały dają mi komfort prawie idealnego makijażu. Niestety dzisiejszy gagatek nie wpisuje się w ten zbiór. Jest zupełnym przeciwieństwem moich ulubionych podkładów (Neauty klik, Everyday Minerals klik). Pech chciał, że wszystkie minerały mi się pokończyły i zostało mi ostatnie opakowanie właśnie z bareMinerals. Niestety podkład ten nie nadaje się do mojej cery. 


bareMinerals przypomina mi swoim działaniem i wykończeniem podkłady Annabelle Minerals, których ja też nie lubię. Po pierwsze ciężko jest mi go nałożyć. Trzeba naprawdę uważać, żeby nie zaaplikować go zbyt dużo. W przeciwnym razie efekt maski i ciasta mamy gwarantowany. Jeśli uda mi się go ładnie rozprowadzić to efekt jest akceptowalny, ale ciągle nie taki jak lubię. A lubię gdy makijaż jest lekki i prawie niewidoczny. bareMinerals jest widoczny,  wchodzi w pory i w zmarszczki. Nawet nie wiedziałam, że tak nieładnie mogę wyglądać ;d Dodatkowo podkreśla suche skórki.


Na duży plus zasługuje opakowanie, które jest solidnie wykonane i wygodne. Ma świetny system zamykania sitka. Po prostu kręcimy tą górną ząbkowaną częscią opakowania, która naprawdę chodzi lekko. Można zamykać i otwierać tyle, ile ma się ochotę.


Podsumowując jestem na nie! Użyłam go tylko kilka razy i od razu złożyłam zamówienie na Everyday Minerals. Już nie mogę się doczekać kiedy dotrze do mnie mój ukochany podkład i będę mogła się cieszyć swoim naturalnym i prawie idealnym makijażem. 

Edycja (21.02.2021): po trzech latach zmieniłam zdanie i zużyłam ten podkład z przyjemnością. Zmieniła mi się cera i teraz był ok. Fajnie krył niedoskonałości i naturalnie wygladał na twarzy. W między czasie zmieniła się też całkowicie moja pielęgnacja cery, więc to też mogło miec wpływ na mój udany powrót do tego produktu.

Znacie podkłady mineralne bareMinerals? Dobrze się u Was spisują?

Atina.

Komentarze

Popularne posty